BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 25, 2011

Membaca.

Dah lama x membaca..
maksud i disni membaca nota2 macam nak ambik exam..
kalau baca mag tu i loike..hehe..

bile kena membaca mcm nak ambik exam ni dengan serta merta mata jadi kuyu layu...
mcm mane ni...
adoilaaa...
nak kena gak study sket2 ni..
xkan nak main redah je...

kenape i nak study ni?

rahsia..

later i crita..

u ol lak cemana...ape yg akan jadi kat u ol kalau kena menelaah mcm zaman study dulu?

pssttt bagi yg dah lame x menelaah yer...
yg jenis rajin tu i mmg tabik spring:)

image googled.
Thanks:)

1 comments:

farra8979 said...

masih membaca tapi membaca buku cerita... hihihi...