BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 7, 2011

Sila Berkesedaran laa:)

Haish..
tajuk nak macam tu kenapa..:P

wiken lepas..
setelah seharian melayan drama korea, after maghrib, me n my bro pergila dinner...

sampai ke kedai makan, order makan, nyum2 nyum...

tiba-tiba...

(macam mase kecik2 tu, cikgu suruh sambung ayat dari tiba-tiba kann...:P)

tiba-tiba (again?)
datangla sekumpulan lelaki pompuan yg nak mkn kat situ...
ini x pelik lagi..normalla kan makan sekumpulan...

nak tahu ape yg pelik tak?
yang peliknye one of those girls just pakai baju tidur kot.
yang jenis satin tu.
sleeveless.
ala korang tahu la yg mcm mane takkan la saye nak tepek picture kat sini..

okeh yang pentingnye..point saye kat sini ialah adekah munasabah pergi makan kat kedai tepi jalan dengan memakai baju tidur satin..kot la nak pakai baju tidur jenis cotton seluar panjang bunga2 tu acceptable lg la kot...:P

x munasabah langsung kan...
sungguh pencemaran mata...

me n my bro macam...haiyyooo ini macam punye olang pon ade kaaa....
xkisahla bangsa ape pon kan...yg penting memang a big NO.
kalau kamu muslim lagilaaaaaa haishh tatau la saye nak ckp ape...

ape2 pon...silaaaa berkesedaran bahawa...
tak menarik langsung permandangan bila berpakaian tak kena tempat..
baju tido kat bilik la oi.

haishhh...sampaikan kami berdua lepas makan trus balik umah la..
tengok tv kat rumah lagi bagus dari lepak kedai makan yg ade 'permandangan' xbesh malam tu..

bukan nak kate saye ni baik sgt kot...cume uhuk mmg xkena di mateku.

di mate kamu bagaimane pulak teman2???

2 comments:

dialicious said...

samada dia anak tokey atau rumah blkg kedai tu..huhu..malu jer kot

roeza said...

mungkin gak kot...ataupun die bisnes baju tidur..hehe:D