BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 11, 2011

Lagi Kes Dera Sampai Mati!

Salam & hye,

Bace Bharian x today?
sedih bace berita ni...

"Nur Aquilla Razali, 27, hanya mampu meratap pemergian anak keduanya itu, Nur Dania Qistina Nurafizan, serta pengsan beberapa kali selepas menuntut jenazah kanak-kanak itu di Hospital Sultan Ismail (HSI) di sini, tengah hari semalam.
Tidak mampu menahan sebak, wanita itu turut pengsan beberapa kali menyebabkan beliau gagal ditemubual sehingga kanak-kanak itu dikebumikan di kampungnya di Tanah Perkuburan Islam Felda Tenggaroh 6, dekat Mersing kira-kira jam 4.30 petang semalam."


sangat xberperikemanusiaannn!!!!
kenapa la ade orang yang tadek hati perut ni???
arwah tu budak kecik lagi..tatau ape2...putih bersih...
dipercayai didera kerana ada lebih kurang 73 kesan kecederaan seluruh badan...

hukumla pesalah ni dgn setimpal!!!

isk...
org lain berusaha bertahun2 nak dpt baby,
yg dpt tu senang2 je buang la, dera la, bunuh la..

nyawa mcm dah takde harga..

isk.

Takziah kepada keluarga mangsa.
Semoga Allah mencucuri rahmat keatas arwah..

2 comments:

Nasuha Salleh said...

dah bace..
YA ALLAH..moge2 pendera tu bertaubat dan xmngulangi kesilpnnye lagi..amiin

Entry Baru : Untuk Bibir Tampak Merah Menawan

roeza said...

teruk kan...
semoga Allah cucuri rahmat ke atas arwah..