BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 6, 2010

Monday Blues Pulak..Kuingin Cuti Plis.

Salam & Hye,

Apekah? monday blues plak.
bile friday, friday blues pulak.
hehe.

anyway,
betapa hujung2 tahun ni rase nak pergi bercuti (walaupon baru je lepas wiken)
tp see sy rase xcukup cuti lg.
huhu.
tp dgn kenaikan harga petrol mungkin cuti2 mesia ujung tahun ini xdpt direalisasikan.
sungguh2 nak pg mkn stoberis kat cameron highlands..uhuk..:P

kerna xdpt pergi bercuti, mari mengenang kembali cuti2 yg pernah dilalui.cewahs.

1. cuti-cuti skolah.
pergi  mane? balik kg, tolong jaga anak buah, etc etc mmg activitas yg kurang guna duet sbb belum berpendapatan senirik.

2. cuti-cuti kolej matrix
sama seperti diatas.

3. cuti-cuti uni
pegi langkawi bersame teman2. rupenye mase pergi tu adalah musim tsunami.
alhamdulillah selamat semuanya.
agak mendebarkan adelah bila kne marah ngan besfwen sbb xinform die dah balik uni.hhuhuhu.
kesimpulan sy tatau pon tsunami sehinggalah sudah balik uni-tidow-bangun- then kena marah.
huhu.
pics disimpanrapi dlm harddisk my pc lame yg dah rosak.sobsob.
nak bukak fwenster password sudah lupe kerna dilanda fenomena fb seperti teman lain hahah.

4. cuti-cuti alam kerja
bila dah kerja, ade je nak g jejalan. tp still under control.
huhuhu...

Redang Island
owh how i miss dis moment!

Bukit Merah Laketown Resort
kids are having fun:)..sampai demam2..huhu..

Lata Jarum
with kiddos too:)

Zoo Negara (counted in too ahhahahaa)
with kids & famili

Bukit Tinggi
with him.

Taman Buaya Melaka
pon i pg tgk..hehe.besau2 buaya die.
lagi bagus tgk buaya tembaga ni semua dr buaya darat okeh.
:D

Genting Highlands
bersama him pd waktu ini hoho 

naik menatang corkscrew ni rase nak termuntah uhahua

kemudian pegi lg bersama rakan sekerja bawak rogerio dr portugal - 
'rossa & fariha, i want u 2 join me naik menda alah pusing2 ni...' mcm tu la lebih kurang sy translatekan.
cettt rase mcm nak terbang naik ni huhu...
fari lepas tu trus surrender men menda len hoho:D

5. Cuti-Cuti Kahwen
Nak pegi lg plis tp nak pg pulau2 plaks:P

Hanimun @ Pulau Duyong, Air Terjun Sekayu & Tasik Kenyir, Terengganu
 rindurinduhhoohhoo our room..sgt2 comfortable! staffs sgt2 friendly!:D
@ Ri-Yaz Heritage Resort & Spa

 Kenyir Lake peewit sgt lawa!

@ air terjun sekayu - nak terjun mandi manda tp tabawak xtra baju kekeke

okeyy banyak celoteh la plak puan..
baiklah sekian dahulu jumpa lagi dilain bebelan.

ciao!!

p/s: mane tempat kamu mahu pergi?
ur dream vacation?

sy mahu ke ------ banyak tempat nnt sy tulis kat cni okeh. babai i lap u.

4 comments:

cacing said...

sangat best kalo dapat bercuti!!! wehooooooo!!!

roeza said...

setujuuuuu!!!

ciK LyndaWawa igUana said...

cantik gambar itu...

roeza said...

sis wawa: yg manekah?:Dtq:)