BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 3, 2010

Friday Blues.Blues.Bukan Blue okeh.

Salam & Hye.

Pagi2 friday ni waahhaaa yihaaa yihaaa yihaaaa esok cuti yes. [gile ke hape kamu ni]
okey jgn tipu ye kawan2 semua suke kan bile dah friday.
ngaku ke tak??

waa tp yg xbleh bla kompom jammmmm gile ptg nnt nak balik kije.
mcm smlm waalaaahhhh paling jam.
senang crite minggu ni paling jam.
dan saat2 jam ini sorg polis trafik pon tak kelihatan [sewaktu pulang dr kije sy maksudkan disini]
sungguh stress.
mungkinkah polis trafik bercuti di hujung tahun dan sedang berjimba jimba melancong.
ataupun paling ramai polis mase vvvviiiipppp nak jalan.isk.tsk.tgh2 jam vvip nak jalan mmg menyirap je la kan.
oh maaf xbermaksud menulis begitu.

jalan yg strett pon kena buat u-turn baru dpt jalan. u-turn sebab kreta kreti xreti tengok lampu isyarat dah merah pon depa nak jalan jugak.padahal bukan bleh jalan pon.tanampak ke xbleh jalan ko nak jugak duduk kat tgh2 jalan tu yerk kreta.uhuh.

okehla.kalau nak tulis pasal jam akan xhabes.

pagi2 cari pasal dgn cam.sungguh camwhore.
hahaha.


 skrip:
fari: ko kenape roza???
sy: apedia? aku nak menyorok ni tepi sket.
fari: hahahahaa [ sungguh gelak jahat!]
hamik batu sedebum atas kepale sbb ko gelak jahat fari hahah!
[sambil mate berkelip2 dan blushing2 tipu ditempek atas gambar utk sorok ketembaman hahaa]


okela itu saje.
harini pakai tudung ala2 Yunalis Azrai.
peewit.
tp nampak tembam.
Pasrah.
:D

byebye.

ohye lupe nak promote, comfy cotton inner & shawl bought from http://www.getgorgeous.com.my
they're having discount[s] now!

peewit...!
getgorgeous sile bagik saye free satu comfy shawl, mekasih!hahha:D

0 comments: